11 Eylül 2014 Perşembe

Beyaz-Reglan Kol Gömlek

Slm!!! 
İnstagram heabımda paylaştığım gömleğim bitti de giydim bile...


    Kumaşımı görümcem vermişti.Rahmetli kayınvalidemdenmiş.Miras yani anlıyacağınız.Para vermediğim kumaşlar benim için basma bile olsa ipekten kıymetli vallahi.Diktiğim şeyin maliyeti ne kadar düşük olursa o kadar keyif alıyorum çünkü...:))

 Bu düğmeler süs düğmesi..Altlarında 5 tane çıt çıt var.Eski bir Burda Dergisinden...Modeli arkadaşımın Dergisinden aldığım için Dergi sayısı veremiyorum.Çok rahat bir dikim oldu benim için.Biraz kareleri tutturmak için dikkat ettim o kadar.Bir de ben etek boyunu uzattım.

 Kolları dikerken içten kıvırmadım.Çünkü içteki dikiş payı ve pisliği dışından gözükecekti.Şekilde gözüktüğü gibi...Hala giydiğimde takıntılı bir tip olduğum için beni rahatsız ediyor.Ben de o kolu kıvıracağım yerden kolu kestim.O dışına kıvıracağım kesip aldığım kol altlarının yerini değiştirdim.Sağdakini sola, soldakini sağa geçirip tersten diktim.Çevirdiğimde dikiş payı içeride kaldı ve dışarıdan bakıldığında tertemiz bir görüntü oldu.Bu benim için çok önemli.Dikişte veya başka bir işte incelik çok önemli. Özenli ve titiz olmak lazım diye düşünüyorum.Önemli olan yapmış olmak değil, yaptığının kullanılabilir olması.

Bu arada kızım ilkokul 1'e başladı.Alıştırma dönemindeyiz. Tecrübeli anneler bilir ilkokul 1'in ne kadar zor olduğunu.Oğlumda zor bir dönem yaşamıştık.O yüzden çok stresliyim.Umarım korktuğum gibi olmaz.
Sevgiler...




14 yorum:

  1. Gömleğin çok güzel olmuş bu arada biz bu yıl ikinci sınıfa geçtik. Ancak korkulanın aksine 1 sınıf çok rahat geçti. Belki senin kızda da problem olmaz. Çünkü kızlar daha iyi odaklanıp daha çabuk adapte oluyor gibi gelir bana:)) yinede kolay gelsin. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi, ağzın bal yesin...:) İnşallah dediğin gibi olur...

      Sil
  2. Cok hoş olmuş reglan modelde kollar farklı renkte oldugu zaman daha farklı duruyor birde bu kol ucuna yaptıgın detayı daha ayrıntılı anlatırsan cok sevinirim merak ettim ve hoşuma gitti uygulamak isterim :)

    YanıtlaSil
  3. Ben de açıklamayı yaparken çok da anlatıcı olamadığımın farkındayım.Kol bantlarını yaparken resimlemeyi unuttuğum için anlatamadım..Ama söz veriyorum en kısa zamanda temsili bir kol üzerinde ayrıntılı şekilde, bol fotolu bir post hazırlayarak anlatacağım..:)

    YanıtlaSil
  4. Gömlek çok güzel olmuş ama sen inanılmaz görünüyorsun. zayıflama süper geçiyor anlaşılan. maşallah diyelim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tşk ederim Gülaycım..Aslında şu son 2 aydır hem yiyip yiyip oturdum.Spor falan da hak getire...:) Yani o sizin güzel gören gözleriniz...:) Sevgiler...:)

      Sil
  5. Beyaz gömlek en sevdiklerimden. Hemde reglan kol harika olmuş. Ellerine sağlık kol detayını anladım desem yalan olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kısa zamanda bol fotolu, anlatımlı bir post gelecek.Anlayamaman benden dolayı...:)

      Sil
  6. Kucuk hanımın okul hayatı hayırlı olsun. Gömlek nefis olmuş. Kumaşa da modele de bayıldım. Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haa bi de instagram linki senin hesabina yonlenmiyor. Bi bak bakalim.

      Sil
    2. Teşekkür ederim.Bakıyorum bağlantıya olmuyor gerçekten nasıl oluyordu o? Bakayım şimdi.

      Sil
  7. Al al...:) Evet pzt anladığım kadarıyla tam gaz başlıycaklar ve o zaman ak kara belli olucak.Teşekkürler...:)

    YanıtlaSil
  8. Ben bu yayını hem blogda hem de instagramda kaçırmışım. Kumaş da model de harika ellerinize sağlık :)))

    YanıtlaSil