21 Ağustos 2015 Cuma

Kot Elbise

Sıcaktı, rutubetti derken yazı da bitirdik neredeyse...Soğuk yerler için bu böyle tabii..biz Antalya'da kasıma kadar yazı yaşarız.En azından rutubet azalır da azıcık nefes alırız.İnanın klimada yaşamaktan nefret ettim...
 Bugün evden çıkarken aklıma geldi.Oğluma birkaç fotoğrafımı çektirdim.Yoksa bu elbise de resimlenemeyip, paylaşılamayanlar listesine girecekti.Önüne de su gelmiş banyoda hazırlanırken ama bir daha resimleme imkanı olmaz yayınlıyorum artık.Kusura bakmayın...:)

 Kumaşım bir senedir bekliyordu.Pantolon mu yapsam, gömlek mi yapsam derken aşağıdaki modeli görünce elbise olmasına karar verdim.Çok da iyi oldu bence...:)

 Modeli çok tuttum.Evirip çevirip kullanmayı düşünüyorum.Bu arada ben elbisenin yakasını çok kapalı bulduğum için oydum ve biyeyle temizledim.Dik yakayı kullanmadım.
Pek çok birbirinin aynısı fotoğraf oldu ama bu fotoğraf da öndeki pileler daha net görünsün diye...:))
                                                             Görüşmek üzere..Sevgiler...

8 yorum:

  1. Yine çok itinalı özenli bir dikiş ile karşımızdasın. Bende bu yaz bir kot elbise dikmeyi çok istedim ancak puantiyeli gömlek elbise ihtiyacımı karşıladı

    YanıtlaSil
  2. Tşk ederim Türkan'cım.. Bugün senin bloğuna yorum bırakmak istedim açılamadı yorum kısmı bir türlü. Bir sorun var herhalde.sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Ah Özgücüm kusura bakarmıyız hiç. Biz burda yapılan işlere,emeklere,güzelliklere bakıp yorum yapıyoruz. Çünkü birbirimizin halinden gene biz anlıyoruz canım ne kusuru.
    Elbisen rahat ve şık olmuş ellerine emeğine sağlık canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilüfer'cim tşk ederim canım...ne güzel bir ortak payda da buluştuk değil mi? Öpüyorum...:))

      Sil
  4. Çok rahat bir elbiseye benziyor ellerinize sağlık çok da güzel bu arada :))

    YanıtlaSil
  5. elbiseniz çok güzel olmuş sizede çok yakışmış...kot kumaştan 2tane diktim 3. de yolda :) sanırım yarım düzine olacaklar :)sevgiyle kalınız

    YanıtlaSil
  6. çok güzel olmuş modelde çok hoş size de çook yakışmış ellerinize sağlık sevgiler...:))

    YanıtlaSil
  7. Çok şık bir elbise olmuş emeklerinize sağlık..

    YanıtlaSil