18 Şubat 2014 Salı

Esnek Tül Bluz-Ceket

Slm!
Artık benim de leopar desenli birşeyim oldu...Bu tülü geçen sene almıştım ama sıra yeni geldi ve bitti.Model yine Burda Dergisi' nden...


Benim ki mankenin üzerindekinden farklı durdu tabii...ama suç Burdanın kalıbında değil, mankenle benim aramdaki tahmini en az 15 kilodan...:))))) Bu aralar spora başladım ama yemeği kesmezsem sadece eklemlerimin ağrıdığıyla kalıcam heralde...:))
Lafı çok uzattım.İşte bu da benimkisi...







Güzel olmuş bence...37 imden sonra poz vermeyi de öğrenicem inşallah..:))))Bu arada fotoğrafları oğlum çekti..:))) Ben bu postu yazarken çok eğlendim.Sanki blogger arkadaşlarla sohbet ediyormuşum gibi geliyor nedense..Çok hoşuma gidiyor.Herkesin profil resmi gözümün önüne geliyor.
Esnek tülü diken arkadaşlar bilir ama bilmeyenlere yardımcı olur düşüncesi ile söylemeden geçmeyeyim.Esnek tül aynı penye ya da jarse gibi dikiliyor.Ben omuzlara tela yapıştırdım ve öyle birleştirip makina dikişini yaptım.Fazla telayı da kopardım gitti.Böylece omuzlar esnemedi.Hazır biye ile yakayı ve önlerini temizledim.Hazır biyeyi mümkün olduğu kadar gererek kumaşa geçirin ki biye potluk yapmasın, gergin dursun.Bir de modelde kol ve etek ucu dikilmeden öylece kesildiği gibi bırakılmıştı ben ucundan kıvırdım.Makinamın en geniş ayarında makina dikişi yaptım.Başka postta görüşmek üzere, sevgiler...

10 yorum:

  1. çok yakışmış canım. Ben neden bilmem daha fotoğraflara bakmaya başlar başlamaz dedimki '' kim çekti acaba'' . Neyseki sen bizim merakımızı giderecek açıklamada bulunmuşsun. Çok hoş çok zarif çıkmışsın. sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tşk ederim.Kaprisde babasından kalır yanı yok ama henüz benden korkuyor, bir iki mıkırtıyla çekti fotoları ama fena çekmemiş kerata...ben onu bugünler için doğurup büyütmüşüm heralde...:) sevgiler...

      Sil
  2. Harika olmuş canım sende çok zarif görünüyosun güle güle giy..

    YanıtlaSil
  3. Bence de gayet zarif ve hoşsun. çok yakışmış , ellerine sağlık güle güle giy. :)

    YanıtlaSil
  4. Güzel olmuş, model aklımda denesem mi :) Fotoğraflar gayet hoş, dikiş dikelim derken poz vermekle uğraşıyoruz bir de en çok ona gülüyorum :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sormayın Nebihan Hnm...bu da cilvesi herhalde...aynen ben de çok gülüyorum, teşekkürler bu arada....

      Sil
  5. aaa gerçekten çok güzel olmuş ellerine sağlık.. zaten leoparı çok seviyorum modelide güzelmiş. sana da çok yakışmış Özgü hayırlı günlerde giy! :)

    YanıtlaSil
  6. Tşk ederim, tüm iltifatlarınız için...çok zarifsiniz.sevgiler...

    YanıtlaSil