14 Haziran 2014 Cumartesi

İlk Mim!!!

Heyyyy!!! Beni kimse farketmiyor derken Hobbylst İknur 'cuğum beni mimlemiş.Sağolsun...Cevaplıyorum...

  1) En çok sevdiğiniz yönünüz?
Azimliyimdir,mükemmeletçiyimdir, bir de her şeyin komik yönünü görürüm.

 2)Sen hiç yağmur altında ağladın mı?
Hatırlamıyorum.

3)Diyelim ki sana 3 dilek hakkı tanındı.Sadece insanları değiştirebileceksin.Neleri, kimleri ya da hangi özellikleri değiştirirdin?
Hayattan hiç bir tecüibe alamayan, hala kendini dünyanın yörüngesinde sanan insanları...Bir de övünen insanları Onlara hiç tahammülüm yok)

4)Sen hiç yaz yağmurunda denize girdin mi?
Ben Antalyalı'yım.Çookkk....:)

5)Yaşadığın en gülünç durum nedir?
O kadar çok ki...Direğe çarpıp pardon demişliğim bile var benim

6)Kendine ünlüler dünyasından bir eş ya da sevgili seçseydin hangisini seçerdin?
Evli bir kadın olarak cevap vermeme hakkımı kullamıyorum...:))

7)Hayatın bir film olsa hangi aktris oynasın isterdin?
Nurgül Yeşilçay...O her rolün üstesinden gelir...

8)Sen hiç halka açık bir alanda kimseyi umursamadan ağladın mı?
En son kayınpederimin cenazesinde ağlamıştım.

9)Süperman mi, Batman mi?
Süperman

10)Çocukken hepimiz bir nesneyi ya da bir olayı başka bir şey zannederdik.Senin öyle ilginç düşüncelerin oldu mu?
Olmaz mı tüm karatıları başka birşeye benzetirdim ben.Gece uyurken de korkarak yatardım o yüzden.Bunda annemin korkutmalarının payı da büyüktür tabii.O yüzden hiçbirşeyle korkutmadım çocuklarımı...

11)Hayatın anlamı nedir?
Sevgi


       Ben de Sevgili;
                             Dikiş-Terapi,
                             Buzlar Kraliçesi,
                             Nebihan Akça       'yı mimlemek istiyorum.Cevap verirlerse çok memnun olurum                                                                                                                                                      Sevgiler...

1 yorum:

  1. Ozgu Hanim' cigim, tesekkur ederim mim icin, en kisa surede cevaplarim.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil