8 Temmuz 2014 Salı

Kızıl Kahve Bermuda

Bermudam yok, dikmem lazım acil dedim...10 günde bitti.10 günde sadece dikiş yapmadım tabii...Aralarda işlerim oldu ama 10 gün elimde süründü.Yan cepleri keşfetmem sırf  bir günümü aldı.Meğerse kendileri torba cepmiş.Torba cebin üzerinde bir de kapağı var. Çok oyalandım çoooookkkk...:)) Ustalar gülüyordur bana şimdi....:))))
   

Model budur arkadaşlar...

Benim elimden çıkan hali de bu...Resimler güneş ışığının azizliğine uğradılarTam net değil ama..Nasıl özeniyorum bloglarda güzel fotoğrafları görünce.Bence blogun başarısını bu fotoğraf olayı çok etkiliyor.Nihat Odabaşı'na bir sorsam o çekebilir mi acaba fotoğrafları...Uygun bir rakama tabii...:)

  










Saçların kusuruna bakmayın.Yıka ve çık diyor reklamlarda ama rutubetten bizimki pek yıka ve çık olamıyor ya da yıka ve çık böyle oluyor.Fönle diyenler olabilir ama bu sıcakta fönlersem işim bittiğinde tekrar duşa girmem lazım.Bu kısır döngüyü de yürağim kaldırmaz...:) Sevgiler....

15 yorum:

  1. ben ne resimlerde ne saçlarda bir kusur göremedim :) harika olmuş güle güle kullanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kusur aramayan gözleriniz, yüreğiniz sizsiniz..Teşekkürler...:)

      Sil
  2. çok şık olmuş, ellerine sağlık ;))

    YanıtlaSil
  3. Harika görünüyor. 10 gün sürmüş olabilir ama ortaya çok şık bir bermuda çıkmış. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Şahane olmuş canm, uğraştığına değmiş. Güle güle giy.

    YanıtlaSil
  5. Gule gule giyin, cok guzel gorunuyor..

    YanıtlaSil
  6. Ben de çok beğendim, güle güle giyin. O dediğiniz sıcak hava- saç kabusu ortak sorunumuz. Her yaz 3 numaraya vurdurmak gelir içimden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saçlarımı toplamamak için kısa kestirdim ama onu da topluyorum...En temizi 3 numara...Tuttum ben bunu..:)

      Sil
  7. Canım çok havalısın, gerçekten fotoğraf kalitesi , bloğun izlenilirliği açısından oldukça önemli bu konuda sana katılıyorum. bermuda çok yakışmış ve çok emekli belli. güle güle iyi günlerde giy. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tşk ederim cnmb....:) Bu fotoğraf sorununu çözmek lazım...Sevgiler...:)

      Sil
  8. Oyalanıyorsun filan ama yaptığın zamanda modele harfi harfine uygun zor ve teferruatlı işlerçıkarıyorsun ortaya. Mesela ben pantolon frrmuarını gözümde büyütüyorum. O yüzden hiç şort ve pantolon işine giremiyorum. Çok şık olmuş:))

    YanıtlaSil