14 Eylül 2014 Pazar

Dolaptan Etiket-Sticker-Yapışkan Çıkartma İşlemi

    Oğluma ilkokula başladığında bir oda takımı aldık.7 yaş çocuğuna göre çok uygundu.Ancak oğlum şimdi 12 yaşında ve yeni yeni ergenliğe adım atıyor.Dolayısıyla da aldığımız zaman sevdiği odasından şimdi nefret ediyor.Özellikle de gardrobun kapağındaki 8 yapıştırmadan...
    Kendisi çıkartmak için biraz uğraşmış. Bazı yerlerde ufak hasarlar bile bırakmış.Ben de biraz uğraştım ama yok olcak gibi değil...ona kol dayanmaz.Yılların kalmış yapışkanı..Çıkmam diyor, başka da bişey demiyor...:)


  Tam böyle karamsarlıkla yenik düşecekken imdadıma Sevgili Esma yetişti.Bloğunda bu müthiş yöntemi paylaşmış.Ben de cankurtaran gibi gelen yöntemi hemen denedim.
 Yapışkanın üstüne fön makinesını tutuyorsunuz.Isının etkisi ile yapışkan ısınıyor.Plastik bir sıpatula yardımı ile de yapışkan kolayca çıkıyor.Kalan izi de ıslak bir bezle siliyorsunuz.Ben biraz şu malum, hani partiküllü olan temizleyicinin de yardımını aldım.


Sonuç süper...Bu gardırop bizi epey götürür.


2014-2015 eğitim öğretim yılı tüm öğrenci,öğretmen ve velilere hayırlı uğurlu olsun.biz alarmları sabah 6:30 ' a kurduk bugün ilk mesaimize başladık bile...:)
Sevgiyle kalın...

2 yorum: