2 Haziran 2015 Salı

Gri Saten Elbise

Havaların ısınmasıyla düğün sezonu da açıldı.Davetiyeler gelmeye başladıkça beni de bir telaş aldı.Her düğüne farklı şeyler giyicem takıntım hiç olmamıştır ama düğünler hep yakın akrabalarımızın olunca gelecek davetliler de aynı kişiler.Dolayısıyla aynı kıyafeti giymek olmayacak.
 Bu elbiseyi kumaş değerlendirmek adına kış başında dikmiştim.Dikmiştim ama hep birşey eksik gibi geliyordu bana...Bir sevimsizlik, bir soğukluk vardı elbisede...Arkadaşım (sağolsun!) buldu eksikliği....Bu elbisenin yakasını işleyelim, dedi.O taş olsun, dedi.Ben, inci...Sonuç...



Saçlarımı da koyulaştırdım.Başka planlarım var bu saçlar üzerinde....Paylaşırım...:))
Akşam saçımı ördürmek istedim.Ancak istediğim örgü modeline saçlarımın uzunluğu yeterli gelmeyince kuaförüm böyle bir örgü yaptı.Çok da iyi yaptı...Ellerine sağlık...


Saçlarımın fotoğrafını eve gelince çekmek aklıma geldi.Daha doğrusu ben herkesin içinde fotoğraf çektirmekten hala utandığım için evde ayrıntılı çekebildim.Yukarıdaki fotoğrafları da otelin en kuytu köşesinde çektirdim.:))
Bu hafta sonu şehir dışında bir düğünümüz daha var.Bu elbiseyi aynı saç modeliyle orada da kullanmayı düşünüyorum çünkü gideceğimiz düğün eşimin tarafı.Bu düğün benim tarafımdandı yani aynı elbise kurtarır beni...:))
Elbisenin yakası işlenmemiş hali aşağıda.Kışın elbiseyi tamamladığımda bu fotoğrafları çektirip yayınlamayı düşünmüştüm ama elbiseyi beğenmediğim için vazgeçmiştim.


Gelelim modelimizi nereden aldığımıza.Yine Burda'dan...
Umarım elbisenin havasını yakalayabilmişimdir...



6 yorum:

  1. Boncuklu hali gerçekten güzel olmuş tamamlamış elbiseyi ellerine sağlık. Düğün bahanesiylede insan daha bi gaza geliyo yarım işler hemen tamamlanıyo böyle. Güle güle giy.

    YanıtlaSil
  2. Takası işli haliyle süper olmuş. Güle güle giyin

    YanıtlaSil
  3. Özgücüm çok zayıflamışsın. Elbisen saçın herşeyiyle harika görünüyorsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Türkan'cım ne kilo aldım ne de verdim aslında ama spor yaptığım için sıkılaştım galiba... Bir de sen tüm güzel nazarınla bakıyorsun o Yüzden güzel görüyorsun tatlım... Teşekkür ederim sana. Sevgiler...:))

      Sil